Myös minun jaksamisellani.  

Eilen minua odotti talolla ikävä yllätys. Ensin ihmettelin, mikä on kun kuuluu veden lirinää? Pesuhuoneen hanasta, tai oikeastaan jokaisesta muusta kohdasta seinässäolevaa vedensekottajaa suihkusi vesi ! Voi p*r**le ! Ei muutakuin päävesihana kiinni. Sitten miettimään kuinka kauan onkaan vesi vuotanut tuolla tavoin. Nyt olen käynyt talolla joka päivä lämmittämässä. Mutta juuri nyt olinkin jättänyt päivän väliin. Siis ainakin vuorokauden ? En kylläkään joka kerta käy saunan tai pesuhuoneen puolella, kuinkas nyt meninkään. Veden lorinat ei kuulu muualle taloon. Siis on voinut vesi iloisesti suihkuta vuorokausikaupalla. Onneksi vuoto oli pesuhuoneessa, jossa on lattiakaivo.

Entäs sitten tänään, kuten tavallista minun olisi pitänyt olla töissä klo 8.00. Kun heräsin, kello näytti 11.15. Siis ei mitään havaintoa herätyskellon ja kännykän hälytysäänistä... Olen kyllä myöhästellyt koko syksyn, mutta tämä oli jo noloa. Ensin ajattelin etten mene töihin ollenkaan. Lähdin kuitenkin. Päätin, että jos joku kysyy kerron suoraan, että olen kertakaikkiaan vetänyt itseni piippuun, olen lopussa, väsynyt. Kukaan ei oikeastaan kysynyt, yksi totesi vain, tulit sitten töihinkin.

Mitäs kivaa sitten laitetaan ??

Onnellista Uutta Vuotta vaan ihan kaikille.